En hyggelig liten interiørbutikk med god atmosfære. Et sted du vil trives. Vi har i tillegg til masse fint interør, smykker og klær.

torsdag 20. september 2012

 
 
 
Kjære kunder og lesere av bloggen
 
Nå er det en hel sommer siden jeg la inn nye bilder.
Månedene flyr og nå er vi startgropen av høst.
Med ny årstid følger også nye spennende varer og ny utstilling i butikken.
Her kommer et lite knippe av bilder for å vise noe av det nye jeg har fått inn.
Jeg har supre klær fra Kristine Vikse, gensere, jakker og kjoler
Tøffe sportye klær fra Florence.
Det er morro at begge disse merkene er norsk design.
Det er kommet mye nytt på interiør fronten fra Nomi og jeg venter masse spennende fra ny leverandør fra Belgia, fra Edelweiss, Sia, Caja og Vinding.
 
 
Lekre jakker fra Kristine Vikse.
Finnes i 3 farger, blå, rust og grå.
80% lammeull


 
Tøff smal genser i fargene hvitt og dus grønn.
80% lammeull


 
Coll blazer i Høstfarger, tøft snitt
Under matchende, halvlang bluse
 

 
En slager i høst - storgenser med hjerter strikket i.
Finnes i fargene pudder rosa og grå.
Herlig kose genser i vinter.
80% lammeull

 
Matchende skjerf i 50% ull og 50% silke
Finnes i fargene pudder rosa, grått og lilla

 
 
Jeg har alltid lekre ting fra Italia.
Mugger i forskjellige størrelser, lamper og fat

 
Jeg har etter noen års pause igjen  tatt inn varer fra Villeroy og Boch.
Herfra kommer det også mye rålekkert til jul 

 
Jeg har fat i aluminium og i blankt nikkel med skinn håndtak.
Rålekkert - både til pynt på bordet og for servering.
Finnes i flere størrelser


 
Tøft lite bord med bordplate i skinn.
Bordplaten kan lett løftes av og brukes som serveringsbrett 

 
Diverse puter fra Nomi.
Mange lekre toilett vesker fra Lisbeth Dahl

 
Her et lekkert serveringsbrett i nikkel med skinn håndtak

 
I høst er det mange tøffe lykter fra Nomi
disse begynner allerede å bli utsolgt - en slager til en god pris

 
Jeg har et stort utvalg av bordlamper, både i nikkel og i porselen.
Her er det en god leselampe, som også egner seg godt som nattbordlampe.

 
Igjen en tøff lykt fra Nomi-
Kombinasjon glass/skinn er in

 
En tøff lysestake fra en ny leverandør.
Fra denne leverandøren har jeg også salatbestikk, brødkurv, salt/pepper bøsse,
marmelade krukke, alt i  børstet nikkel
 

 
En morsom bordlampe til hytta ved sjøen

 
Glass med skinn hank til lys

 
Bordlampe i hvitt med tøff skjerm

 
Hjort i blankt nikkel.
smart til smykker, nøkler eller tøff bare til pynt
 
 
 
Velkommen til en morsom handel.
 
Butikken er åpen onsdag til lørdag kl.10 - kl.16
Åpent som vanlig alle søndager hele året
Telefon: 92250450
 
Hilsen Tua
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar