En hyggelig liten interiørbutikk med god atmosfære. Et sted du vil trives. Vi har i tillegg til masse fint interør, smykker og klær.

mandag 6. desember 2010

Mitt aller første innlegg

Endelig er jeg blitt blogger også!
Nå gleder jeg meg til å lære mer om alt som er mulig om blogging og fortelle om butikken min .
Nå er butikken kjempekoselig med masse juleting. Jer  har noen nisser, men det er mest engler det går i nå for tiden. Jeg finner varer i Danmark og i Frankrike og har derfor mange ting som du ikke finner andre steder. Jeg har også et bra utvalg i lamper, både bordlamper og taklamper.
Kom innom for å få inspirasjon og kanskje finner du gaver til deg selv eller til dine venner.
I Stavern har vi åpent alle søndager hele året. Nå i førjulstiden serverer jeg gløgg og småkaker i helgene.


Jeg skal prøve å oppdatere så ofte jeg kan. 
Vi sees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar