En hyggelig liten interiørbutikk med god atmosfære. Et sted du vil trives. Vi har i tillegg til masse fint interør, smykker og klær.

tirsdag 24. mai 2011

Nostalgi - vakre sommekjoler


Blue kjole fra Frankrike. Denne i nydelig turkis chiffon
lett og behagelig.



Også en koselig kjole fra Blue
Fargen er i rosa nyanser og er mye penere enn på dette bildet.
Denne modellen har en raffinert åpning i ryggen



Her en kjole i grønne nyanser.
Vakker farge. Alle kjolene er gode i lengden.
Alle kjolene er lette og behagelige å ha på, både til hverdag og til fest.
Jeg har flere farger og modeller.
Blue har også tunika i krem, mint og i grønt.

Nå kan sommeren bare komme!

3 kommentarer:

  1. Flotte kjoler! Hadde du hatt mulighet til å legge ut flere bilder av kjolen, men i andre farger? Tror jeg må ha en slik kjole, men bor et stykke unna, så hadde vært supert om jeg så alle kjolene før jeg evt tar turen til Stavern til helgen!:-) Hva er prisen på disse?

    Mvh Anne-Lene:-)

    SvarSlett
  2. Heisann.
    Jeg har vært på ferie, og har derfor ikke svart deg. Beklager!
    Har du fått vært i Stavern enda? Hvis ikke, sender jeg deg gjerne flere bilder av de 5 modellene jeg har!

    Vi sees.
    Mvh Tua

    SvarSlett
  3. Har du flere av disse kjolene igjen??????
    Hilsen Vibeke

    SvarSlett